تعمیر کنترلر و نمایشگر شناور های دریایی و زیر دریایی

تعمیر کنترلر و نمایشگر شناور های دریایی و زیر دریایی

تعمیر کنترلر و نمایشگر شناور های دریایی و زیر دریایی – تعمیر برد و قطعات الکترونیکی کنترلر انواع شناور های دریایی در کلینیک تخصصی دیجی برد

معرفی سیستم کنترل دریایی

سیستم های کنترل وسایل نقلیه دریایی نظیر : حامل‌ های نفت خام، تانکرها، کشتی‌ های حفاری، حامل‌ های گاز مشابه یک دیگر هستند اما برخی از سیستم‌  ها به دلیل ویژگی‌ های خاص هر کدام با هم متفاوت هستند.

سیستم کنترل شناور های دریایی یا زیر دریایی به عنوان یک سخت افزار مستقل یا در اطراف لب تاپ و تبلت  قرار می گیرند که در برابر پاشش آب و نمک مقاوم هستند . برخی از کنترلر های وسایل نقلیه آبی بدون سرنشین (ROV ) به گونه ای طراحی می شوند که در زیر آب غوطه ور می شوند.

 کنترلرهای دریایی ممکن است صفحه نمایش LCD داشته باشند که می توانند فیدهای ویدیویی HD را از محموله های داخل وسیله نقلیه دریافت کنند.

کنترلر به کاربران اجازه می دهند تا طیف گسترده ای از پارامترها مانند سطح سوخت یا باتری، سرعت و وضعیت را کنترل کنند. برخی از سیستم های کنترل موقعیت مکانی شناور دریایی را در یک نقشه بلادرنگ ارائه می دهند و به اپراتور اجازه دهند تا ماموریت ها را برنامه ریزی کند،

شناور های دریایی

کشتی های دریایی عمدتاً برای حمل و نقل افراد و کالاها استفاده می شوند. نیاز به نگهداری از این کشتی ها بسیار مهم است زیرا در صورت آسیب دیدن در اثر حوادث یا بلایای طبیعی، جایگزینی آنها بسیار گران است.

کشتی ، قایق یا هر نوع وسیله نقلیه آبی که روی آب قرار می گیرد می تواند یک شناور دریایی باشد. تعمیر و نگهداری یک شناور شامل : رفع مشکلات موتور، سیستم های پمپ، سیستم الکتریکی ، تمیز کردن به روز رسانی فناوری ناوبری و … می باشد.

یک سیستم تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده به راننده یا بازرس کمک می کند تا بسیاری از وظایف تعمیر و نگهداری را که یک کشتی به آن نیاز دارد، پیگیری کند. برخی از کشتی‌های آبی به تعویض مکرر مایعات مانند روغن و روغن ترمز نیاز دارند، در حالی که یک کشتی بسیار بزرگتر ممکن است به بازرسی‌های کمتر اما دشوارتر نیاز داشته باشد. مهم است که در صورت امکان از برنامه تعمیر و نگهداری پیروی کنید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *